Od kod ideja za storitev Munchy Monday?
Iz prigrizkov na sedanjem delovnem mestu. Vedno so na voljo čokolade in sadje v pisarni, ista ponudba vsak mesec. Vedno okoli šest istih izdelkov in to je to. Če izbereš čokolado, svojemu telesu nič ne pomagaš, pri sadju si pa po vsem lupljenju izgubil čas in čistočo svojih rok. Odločili smo se, da bi ponudili nekaj bolj zdravega in hitro dostopnega. Našli smo konkurenco na ameriškem trgu in se odločili, da jo pripeljemo v Slovenijo. V treh, štirih mesecih je bila ideja do potankosti dodelana in je ostala nespremenjena. Torej storitev, ki omogoča, da podjetje vsak teden dobi zdrave, sveže prigrizke, ne da bi bilo treba komu skrbeti za to. Pri nas samo izberete za vas najprimernejši paket prigrizkov Munchy Monday, za vse ostalo pa poskrbimo mi. Izbor zdravih in okusnih prigrizkov, dostavo … vi nimate s tem nobenih skrbi.
Kaj vas pri tem navdihuje?
Navdihuje nas želja po izboljšanju kulture podjetništva in razmišljanja menedžerjev, da za zadovoljstvo in povečanje produktivnosti zaposlenih ni dovolj samo plača, ampak tudi njihovo delovno okolje in dodatki, ki jih dobijo ob delu. Poleg tega je prednost naših paketov ta, da hrana ni monotona, ampak se vsak mesec spreminja, kar je zelo pozitivno.
Kako izbirate prigrizke, ki jih vključujete v paket?
Zaenkrat je pri izbiri sodelovala oz. pomagala Fakulteta za dietetiko, kasneje bo za to zadolžen strokovnjak s prehrambnega področja, ki bo izbiral prigrizke.
Je storitev omejena na Ljubljano, ali jo nudite po celi Sloveniji? Kako poteka dostava?
Seveda jo nudimo po celi Sloveniji. Strošek dostave je za nas isti, če dostavimo sosedom ali pa na slovensko mejo. Z distributerjem je podpisana pogodba, ki zagotavlja nemoteno dostavo prigrizkov najkasneje dva dni po naročilu.
V čem je prednost vaše storitve pred tem, da podjetje v trgovini samo nabavi prigrizke za zaposlene?
Dostavljamo tudi prigrizke, ki jih zaenkrat pri nas ni na voljo v trgovinah. Prihrani se čas, saj ni potrebe po lastnoročnemu izbiranju zanimivih in bolj zdravih prigrizkov. Praktično pa se prihrani tudi denar, saj če bi hoteli sami sestaviti naš paket preko dobaviteljev, se brez popusta na količino in s plačevanjem poštnin hitro nabere znesek, višji od cene naših paketov.
Verjetno ste se med oblikovanjem storitve srečali tudi z ljudmi, ki so bili skeptični do vaše ideje. Kaj ste jim odgovorili?
Vsakemu svoje. Verbalnega posiljevanja se pač ne poslužujemo. Vsak ima svoj okus in nekaterim pač bolj zdravi in »čudni« prigrizki niso po godu. Verjetno zato, ker imajo zmotno prepričanje, da je bolj zdravo sinonim za neokusno. Kar seveda ni res – le upamo lahko, da bodo kdaj dali priložnost tudi tovrstnim prigrizkom in spremenili svoje mišljenje.
Kako doživljate duh današnjega časa? Kako vpliva na vaše ideje? Kako je vplival na snovanje vaše storitve?
Smo tako imenovani milenijci. Treba se je prilagajati. Dandanes zaposleni ljudje v določenih podjetjih niso tam kar tako, ampak so tam zato, ker so sposobni za točno določeno delo in imajo nekaj dodane vrednosti, ki je pri drugih ni. Potrebno jih je obdržati. V današnjih časih je potrebno tudi delavca recipročno spoštovati. Ko si enkrat namreč zanimiv za trg, je samo še odnos važen, ali bo dober delavec ostal na svojem delovnem mestu. In ravno s tem razmišljanjem ponujamo storitev dostave prigrizkov, saj je to eden od načinov, kako izboljšati počutje v delovnem okolju … posledično pa obdržati motivirane in produktivne sodelavce.
Odgovarjata: Miha Lavtar in Blaž Zavrl
Miha Lavtar,
idejni vodja projekta
- ustanovitelj dveh podjetij s skupno več kot 40 sodelavci,
- soustvarjalec dogodka Blatfejst, ki ga bo letos obiskalo že blizu 1000 tekmovalcev,
- mentor in podpornik podjetništva, predvsem med mladimi
Blaž Zavrl,
idejni vodja projekta
- E-Commerce svetovalec v podjetju Optiweb,
- bivši predsednik in aktivni član dobrodelnega kluba LEO klub Kamnik,
- aktivni podpornik razvoja mladih v lokalnem okolju
Komentirajte!